(21 april)

Igår när jag var i Nacka forum med Erica kom det fram en kille som såg EXAKT likadan ut som Robert Pattinson (Edward i Twilight)! Han frågade oss om vägen till busshållsplatsen, han var helt vilse sa han. Om han inte pratat svenska, hade jag seriöst trott att det var han..


Köpte bikinin som typ alla har och som säljs i vaaarenda affär. fanns ju typ ingen annan bikini att välja mellan :/

Bara för att ni ska få se bikinin, vill ogärna ha en bkini bild på mig på min blogg som vem som helst kan läsa.

Och så köpte jag en liten sommar tunika/linne som var lite gullig, fast dens ka jag bara ha på sommarn.

Blev helt konstig färg med blixten. Den såg rätt ful ut på bild, men den är söt i verkligheten.

Och så köpte jag en randig tröja i vitt och baby-blått, jag passar i ljusblått därför köpte jag den.

Med v-ringning.

Jeans som var tajta fanns inte I EN ENDA AFFÄR! Alla var pösiga och inte alls fina.. Först när jag kom till JC hittade jag lite jeans som passade. Köpte ett par för 400 kronor.



Allt tillsammans kostade 800 kronor ;)

Nu ska jag förbereda ett ridinlägg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0