(22 april)

Det var som vanligt god mat hemma hos farmor och farfar, fast ändå känns resan dit inte riktigt värt det. Det tar en och en halv timme dit med bil. Där borta kastade jag lite frisbee med Linnea och Zingo och körde lite fotboll med Linnea, och så gick vi på en strandpromenad. Min farmor och farfar bor på en ö som heter Ljusterö, den är rätt liten men mysig.


Har en dålig grej att berätta. Det blir troligen ingen lokaltävling, det behövs minst 40 ekipage under dagen och det är bara 26 stycken anmälda. Tisdag är sista anmälningsdagen och verkligen att 14 pers helt plötsligt får för sig att anmäla sig till den tävlingen. Och jag tror verkligen inte att de ordnar om till en pay in jump tävling eller att de skickar iväg oss till en annan ridskola. Det enda jag har att se fram imot är väl träningen på måndag...



Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojdå ! hoppas verkligen att det blir någon lokaltävling ! :/

2011-04-23 @ 09:51:09
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ojdå ! hoppas verkligen att det blir någon lokaltävling ! :/

2011-04-23 @ 09:51:51
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0