(22 april)

Då var detta inte nödvändigt alltså..

Hoppas det blir någon tävling i höst som jag får vara med på, då blir jag en glad tjej.

Har tänk lite på det där med ponny cupen dessa har gått ur ponnycupen: Emelie, Bebban, Hanna, Jennifer, Therese och Josefin. Eller jag vet att dessa personer inte kan vara med i ponny cupen nästa år. Fast man vet ju aldrig om någon som inte är för gammal i år som var med förra året blir utsparkad. Kvar är vi ungefär 6 personer, det behövs alltså tas in 6 nya personer ungefär. Fast tror sista anmälningsdatumet är ute nu.. Undra hur det blir, hoppas de bara tar in 10 personer i år xD

Föresten Erasmus har börjat gå lektion, kuligt! Det är något med mig och den lilla ponnyn, eller bara i hoppning. Jag är alltid glad efter jag ridit honom och det lyser upp mitt humör under flera dagar. I höst kanske jag får tävla honom i någon ponny cups tävling, om han blivit lite bättre tills dess i hoppning, jag hoppas jag får honom på alla mina ponny cups träningar xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0