(23 april)

Eller bloggar lite ändå..

Jag tvingade mig upp ur sängen halv elva idag. Det var såååå jobbigt. Hur ska jag sedan när skolan börjar orka mig upp klockan sju!?
Väl uppe så spelade jag lite badminton med Linnea och sedan kastade vi lite frisbee. Sedan solade jag med Vendela ett tag, fast sen kom pappa och tvingade mig att städa badrummet. Blä, blä, och usch och ytterligare bläusch på det.
Efter det solade jag ännu mer (i bikini såklart), sedan gick jag själv upp på studsmattan och körde ett träningspass, studsade mycket och gjorde olika övningar. Kommer ju bli dunder stor annars eftersom det blir för mycket god mat och godis denna helg ;)
Efter det gick jag in satt lite vid datorn och sen bad mamma mig att springa ut till mitt hemliga ställe i skogen där det växer jätte mcyket vilt gräslök och hämta lite för hon behövde det till maten.
Och så har jag elkt med hundarna och borstat bort päls på Piga.

Ikväll blir det 3 rätters middag och mormor kommer :)
Glad påsk!

Detta ville jag ha i påskägget, men allt godis dög bra det med som jag fick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0