(24 april)

Idag är det söndag, och man kan inte göra roliga grejer på söndagar tycker jag eftersom det är.. söndag. Så jag har bestämt mig för att städa hamsterburarna idag och sedan städa rummet. Oh sen, ska jag väl sola eller något :)
Jag kan inte slita mig från mitt påskägg, det kallar på mig och jag bara äääter och äääter. Nu ska jag städa burar.
Föresten, det hade typ börjat växa havre i en av mina hamstrars burar :s

Fast det möglade också så jag tog bort det.

OCH FÖRESTEN, detta är till Sofia Johansson om hon nu läser detta. Det heter MÖÖÖÖGLAR och inte MÖGGLAR! Har faktiskt kollat upp det med uttalet. KÄNN PÅ DEN!!


Kommentarer
Postat av: sofia

Hahah det är typ bara du i hela världen som säger MÖÖÖÖGLAR. (Fast jag har blivit smittad av dig...)

2011-04-24 @ 15:13:24
URL: http://youngriders.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja säger mögglar, de e typ ingen som säger möglar :P

2011-04-24 @ 19:22:25
URL: http://maddeohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0