(25 april)

Det känns som april aldrig vill byta månad till maj... Jag är trött på april nu, det kan bli maj nu så jag får mina presenter och alla hamster bebisar. Tänk om det sa tjoffs och så vips har jag 13 hamsterungar i famnen och en svindyr mobil i handen och lite andra bra saker bredvid mig. Ja det hade ju vart drömmen!

Visste ni att nu har meteorologerna har nu sagt att i nere i Sverige och uppåt Stockholm så räknas det nu som en tidig sommar :o Vi hade typ vår i en vecka och sedan blev det.. sommar.
Alicia svarar: Men nej, nej, nej. Sommar är när man kan bada i vattnet :)


Vet ni vad? Jag har blivit rätt brun fakttiskt, jag solade inte speciellt mycket igår men var ute rätt mycket i bikini. Och så har man ju grunden kvar från Gran Canaria ;) Så nu är vår familj, uteslut Linnea rätt brun.


När vi var bruna/röda och fina sista dagen på Gran Canaria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0