(26 april)

Wiho, nu vet jag med säkerhet att det blir en lokaltävling. Nämlingen 48 starter nu ;)

Har 3 saker att räkna ner dagar på just nu.

Barbie som ska föda om 5 dagar
Jag som fyller år om 6 dagar
Lokaltävling som är om 12 dagar
NO-prov som är om 2 dagar

Vet ni vad? Jag är typ världens turbarn just nu. Jag har inte sett i fram imot min födelsedag på måndag eftersom det är pinsamt när alla sjunger för en och alla stirrar på en och usch och bläää. Fast det är faktiskt studiedag då! :D Ledig på min födelsedag, bättre kan det inte bli ;)

Föresten, det är valborg på lördag. Ska föresten rida då, hoppas verkligen på Picco.

Visste ni att när jag var skötare på honom för några år sedan kallade jag honom Picken? Vet att Moa kallar Chicken för det nu, men jag var faktikst före!

Kom ihåg när jag kommenterade Chicken fjortisblogg xD förut och kallade mig den rosa kaninen. Fast sedan tittade de upp ip numret och jag blev tagen.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0