(27 april)

Hhaha, jag tittar ut och ser en människa som ligger gömd i skogen och fotar vårt hus! Jag bah wtf!? Efter ett tag står både Vendela, jag och pappa vid fönstret och tittar på människan. Sedan efter ett tag ser vi att det är en katt människan fotar sedan reser sig människan upp och det är min lillayster som sitter i skogen och fotar Sallad.

Har idag pluggat och badat och bytt bur till Barbie. Hon börjar bli fet, såklart på söndag kommer bebisarna.


Jag ska visst inte göra något annorlunda denna vecka. Inget speciellt allt på söndag tråkigt nog, eller ja jag ska ju sitta hemma hela dagen med Babrbie och se att födseln går bra. Hade lust att fotilfota lite hästar då, men nähe inte går det inte.
På lördag ska vi ha Claudia och vi ska göra detta: Bogen in - Tagen bakdel står det på schemat. Jag sak ha Picco fram tills lokaltävlingen.


Kommentarer
Postat av: m'

sv;

aah HAHAHA! xd

2011-04-28 @ 07:38:19
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0