(27 april)

Börjar närma sig maj :p

Vad ska det här inlägget handla om, kan skriva i 3 minuter sedan ska jag ta på mig lite mascara. Visste ni att jag bara använder mascara när jag sminkar mig? Tycker hellre man ser lite natulig ut med lite mascara än onaturlig med påkletat fondation, ögonskugga, kajal m.m. Ibland om jag typ har spräckt en jätte finne till troll på näsan kan jag dutta lite concelar bara där.
Yeeah, syslöjd idag! Jag ska ju göra en matchande tröja till mina mjukisbyxor.

De är faktiskt rätt snygga :p

11 dagar kvar


Kom ihåg att fråga på om allt möjligt, kommentera detta inlägg och ställ många frågor. Bästa frågan vinner länkning i 2 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0