(28 april)

Idag har jag no-pov, märkte visst att jag kunde det mesta redan ;) Denna gång pluggade jag faktiskt, vill ha ett starkt VG eller kanske ett MVG tillochmed. NO är min starka sida (delar med svenska) och jag har bestämt att när jag blir stor vill hag bli veterinär med inriktning på smådjur och då behövs bra betyg, eller mest i gymasiet för det är då man ska gå vidare och du behöver man toppbetyg.
Jag tror jag kommer gå ut med rätt bra betyg i grundskolan, och så får jag ju extra poäng för att jag har spanska och typ hela 10 poäng mer för att jag är med i Friends och är kompisstödjare :o
Föresten på fredag är det friendsdag på skolan, eftersom jag är med i friends så ska jag stå på en station. I början är det lte läskigt eftersom 6 grupper är där samtidigt, 20 personer i en grupp. 6x20=120 elever

Ni kankse inte har märkt att jag lägger ut bilderna från i söndags lite här och där i alla mina blogginlägg, men det gör jag.

Kom ihåg att skriva på frågor till frågestunden som jag svarar på ikväll, bästa frågan vinner länkning i 2 dygn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0