(3 april)

Har fått mitt betyg nu!

Svenska: VG
Engelska: VG
NO: VG
Matte: VG
SO: VG-MVG (har MVG i en av grejerna och VG i en annan grej)
Idrott: VG
Spanska: VG
Slöjd: VG
Musik: IG! Haha, nä det stod inte IG. Det stod ingenting, men det är för att jag har haft 2 lektioner musik denna termin eftersom hon alltid varit borta... Och så strejkade ju alla mot provet.
Hemkunskap: - Har inte hemkunskap denna termin, fast förra terminen fick jag MVG på alla grejer.

Fortfarande inga G. Jag som inte ens pluggar så värst mycket för tiden, och så får man glada betyg :D
Jag blir nöjd när jag har en massa


Okej, behöver hjälp. Vem ska jag behålla av dessa två, kommentera bara anonymt eller något och säg:


Detta är Beauty.
Hon är normalfärgad och hennes svans är
bruten så jag kan inte avla på henne troligen.
Hon är jätte social och mysig. Kan bli lite springig.













Detta är Barbie. Hon är syster med Beauty. Hon är creme. Hon är ett kraftpaket och väger ca 200 gram (mer än sin mamma) vid 3 månaders ålder. Hon är frisk och jätte lugn, lite seg av sig.

Barbie eller Beauty

(de som röster får länk och jag har ungefär 60 personer per dag som läser min blogg)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Beauty :)

2011-04-03 @ 18:58:29
URL: http://funhorselife.blogg.se/
Postat av: Caroline

Barbie tycker jag :)

2011-04-03 @ 19:55:59
URL: http://carolineonansen.blogg.se/
Postat av: Natta

barbie :)

2011-04-03 @ 20:55:46
URL: http://ridskolebrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0