(3 april)

Jag har fått ångest över att kanske på Picco och att Sanne och jag ska typ tävla om vem som rider honom bäst på söndag. Jag klarar inte av det, jag vill absolut inte ha den hästen och Sanne vill ha den. Men det jobbigaste är att vi kommer tävla om vem som rider Picco bäst, och jag vill inte ha en sådan tävling. Jag sa detta till mamma och då sa hon att jag inte behöver ha ångest. Då gör de så att Sanne får Picco och jag Chico eftersom Sanne ändå vill ha Picco och jag Chico. tror det blir en bättre träning på söndag då, att vi får rida en hel lektion på den hästen vi ska tävla.
Eller nehe, Sanne ville visst byta av på söndag ändå. Ååh.... jag dör om vi måste göra på det viset. jag vet inte ens om jag vill ridaa då.
Nu sa mamma att Maria ska få bestämma vem som ska ha vem eftersom hon sett oss båda rida. Jag tror jag är en bättre ryttare på Chico än på Picco så hoppas hon också tyker det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0