(30 april)

Hej!

Idag hade vi öppna och slutna och jag hade Picco. Det var väldigt förvirrande och jag förstod verkligen ingenting. Jag tycker det är onödigt att vi har detta på lektion eftersom det knappt är någon som fattar och de flesta ponnysar klarar inte av det. De som rider på storhäst tycker det tillochmed är svårt. Jag lärde mig inget speciellt idag av öppna och slutna. Vi ska ha det nästa vecka med, usch. Varför önskar man ens att ha öppna och slutna?
Eftersom jag inte fattade något så blev jag arg, sällan jag blir arg när jag rider eftersom det är det bästa som finns. Picco var urgullig och bra, men jag var så arg att jag skulle kunnat slå sönder väggen och storma in i stallet. Jag fattade verkligen inget och jag kunde inte koncentrera mig. Efter ridningen var jag argare. Jag undvek ögonkontakt med folk eftersom jag inte ville att de skulle fråga hur det gick, JAG HATAR NÄR MAN FRÅGAR DET!! 

Sedan hände lite mer som jag tycker är för privat för atts krivas här.

Jag har inte varit så arg på vääldigt länge!
Orkar inte beskriva mer om ridningen, det gick sådär. Picco var snäll och lugn.

Jag har fotat 10:10 gruppen idag. Bilder finn på facebook ;)

Har fotat lite andra grejer idag:

Sofia

Fina pollen




Följa John

Beauty dregglar när hon sover

Mer bilder kommer :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0