(5 april)

Suck, vet inte hur många gånger jag blivit uppbärd, "nerslagen" och knuffad av killar idag. Inte så att jag är mobbad. Alla tycker bara att det är kul att slå mig :(
Jamen man måste slå tillbaka. Så då blir det fajt, och jag är faktiskt jävligt duktig på att slåss. Måste vara för att Sanne och jag slogs rätt mycket i sexan, fast det var mer dra i håret stilen.
Har idag slått dessa personer:

Olle
Rickard
Kim
Alexander
Joakim
William

Jag är rätt stark och har en del knep för att slingra mig ur olika saker.



Spanska prov imorn, inte har jag pluggat än...

Har nu köpt 5 kilo hamstermat och blandat i kattmat, müsli och vetegroddar i den maten också. Måste fota all mat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0