(5 april)

Nu har jag lagt upp bilderna från i lördags som Erica fotade på fb :P Ericas kamera tog rätt bra bilder. Hon satt ju trots allt på läktaren och de hoppade mer än 50 meter bort och jag vet en del kameror som fotar sämre på typ 5 meters håll :p Hon vågade inte står där nere, och det kan jag förstå eftersom Rita var ute i farten :o
Erica har ju en Canon precis som jag, på auto tog hennes kamera lika dåliga bilder som min kamera i ridhuset. Sedan ställde hon in en grej som hette "av" och den inställningen tog jätte bra bilder. Så min kamera kan säker fota i ridhuset med eftersom den har samma inställningar som Ericas kamera, vi har förut haft fel inställning.
Lägger upp bilderna på mig, vill ni se de andra bilderna får ni titta på fb.


Alltid lika glad på foton

Folk lyckas alltid ta foto på mig när jag kollar om det är rätt eller fel galopp -.-

Rumpa, rumpa, rumpa

Det ser ärligt ut som om jag kommer gå omkull där... Varför får folk alltid bild på när det går galet för mig? Kanske för det går galet för mig ofta...





Onöjd med domarns sätt att dömma

Jjajajajaj. Det går ju ändå inte att ladda upp bilderna från system kameran så minneskorten är fulla :(


Kommentarer
Postat av: sofia

Men jag kom inte på någonting annat :p

2011-04-05 @ 23:07:45
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0