(6 april)

Gjorde en liten snabbis header i photo shop, börjar lära mig lite ;)


Jag har idag skrattat skitmycket! Jag har verkligen asgarvat vid flera olika tillfällen idag, har nog aldrig skrattat så mycket på en dag.

Första lektionen är syslöjd och jag arbetar inte så värst mycket på den. Pratar, flummar, skrattar bort tiden med Erica, Rickard och Olle. Jag skrattade så jag trodde jag skulle dö när Olle satte på sig mina rosa mjukisbyxor som jag håller på med i syslöjden över sina jeans! Det såg ut som ett par rosa för små chinos på honom! Egentligen kanske det inte var så kul, men jag kunde inte sluta skratta. Det var väldigt länge sedan jag gapskrattade så mycket. Sedan gick han ut och då var jag ju tvungen att följa efter för han hade trots allt mina byxor, och han vågar man inte lite på. Det satt några småungar där ute och så skulle jag försökte dra av byxorna på honom. Och det kändes så misstolkat så jag typ ramlade omkull av skratt. Och så gick typ inte byxorna av honom! Fast sedan fick jag av dem och torkade tårarna, heheh...
Jag asgarvade också när Erica och jag satt och plugga spanska. Hon har rätt nyligen klippt lugg men har lite snebena så det blir lite tomt på ett ställe och hon blir skitförbannad över det. Så när jag kommenterade det (på skoj) blev jag rätt hårt slagen i ansiktet. Sånt låter man inte gå undan! Så jag försökte ju slå tillbaka och sedan skrattade jag så att jag nästan grät.

En gång när Erica och jag körde agility och sedan såg jag en bild som jag tyckte såg askul ut så jag skrattade skitlänge och mycket. Den här bilden hade jag sett:

Den är egentligen inte så kul. Fast jag tyckte Wicky var rätt rolig på denna bild :p

Idag hade jag spanska prov. Och jag blev såååå störd på en grej! Det var en kille som satt bredvid mig och var förkyld, så han satt och snörvlade HELA TIDEN! Så fort jag kom på vad jag skulle skriva så snörvlade han och jag blev irreterad och glömde bort det.... om det gick skit är det hans fel.

Detta inlägg kanske inte var så roligt för er som inte vet vilka några är. Kan skriva en kortis om alla, men vågar inte skriva för mycket eftersom de ibland läser min blogg:

Erica: Min bästa vän. Lång brunett på 172 cm. Jätte snäll, smart i skolan och härlig.
Rickard: Kort blond kille på typ under 150 cm. Schysst ibland, ibland kan han säga en del taskiga saker på skämt, fast ingen bryr sig ändå. Han är härlig och lite kaxig ibland.
Olle: Blond kille som är längre än Erica (över 172 cm alltså). Han är rätt snäll och rolig. Härlig att hänga med :p

Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0