(6 april)

Åt middag på pizzerian idag. Jag har så tröttnat på pepperoni pizza...

Idag märkte jag att det inte är snö på tomten. Så min första tanke var vad jag gjorde, plockade fram. AGILITY HINDRERNA! Hihi, Zingo var skit taggad och studsade omkring över vartenda hinder. Jag gjorde en två-studs åt Piga som hon klarade galant med perfakt avstånd. Sedan kom Zingo coh klarade av samma studs som Piga! Och hon är licksom hälften så stor som Piga!
Zingo studsar ju i princip framåt av all energi (konstigt att hon är en tjock korv), tänk om hon var en häst. Vilken rolig häst att rida :D


Jag är sjuuukt trött. Går och lägger mig tidigt idag..

Nej är sugen på apelsin nu, får gå och plocka med mig en upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0