(7 april)

Ni vet dem här frågorna, kan print screena 3 på min logg:

De ploppar ju upp HELA tiden på ens logg... Man ska ju kunna se vad någon annan svarat om man själv svarar på 50 frågor. Jag blev i alla fall nyfiken och besvarade några fågor... MEN ÅÅÅH SÅ JOBBIGT DET VAR! Jag gav upp efter 22 frågor.. Tog bort de allra flesta så att inte en massa av mina vänner får sånna frågor på sina loggar.
Kanske orkar mer ikväll :p

Nu har vi startat ett nytt arbete i SO, det är om miljö. Det är ett grupparbete på 3 personer. Jag hamnade med Jennifer och William. Och vi ska göra ett 3-5 sidor (på dator) stort arbete om PALMOLJA! Vafan är palmolja för något? Sådant som är i kakor och chips var det tydligen... inte mycket fakta finns det om de på internet iaf..


Ska försöka få med mig Linnea ut så att vi kan sätta upp studsmattan nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0