(7 april)

Det är ju bara sååå mysigt att duscha länge och varmt (45 grader).. Juste, måste glra eng läxa :p

Känner mig på riktigt bra humör :D Kanske för att jag fick skrika av mig tidigare idag.


Jag är rätt smart, jag vill aldrig äta frukost för det är äckligt. Fast jag gillar ägg mackor men orkar aldrig koka ägg, så jag gjorde det nu ikväll :D

Och så fick hamstrarna ett ägg också.

Funderar på att byta till en sony ericsson mobil istället för min äckel LG telefon. Enklare att messa med sånna telefoner :p

Vi har en sånhär hemma. Inte världens snyggaste, så ska fundera på det mest.

Jag har den här dåliga mobilen just nu. Vad ni än gör, skaffa inte en sån här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0