(7 april)

Om fem dagar gånger 5 fyller jag 15 år.

Här om dagen cyklade jag hem till Erica. Så mysigt att cykla, man bara åååker...

På profilen håller vi på med egna hemsidor via Google sites. Det är rätt kul, typ ingen fattar något fast jag gör det eftersom jag är lite hemsida van eftersom jag har en hemsida via 123minisida, n.nu och one.com
det bästa med hemsidan är att... Man får vara inne på facebook! Eller ja, man får hämta bilder från facebbok :p



Idag börjar jag kvart i nio, härligt! Då har vi lååång so lektion.. Påtal om so, i måndags hade vi världens konstigaste so lektion. Jonas (lärarn) hade satt borden som en hästsko och kristendomen (vi hade religion och vi pluggade om olika religioner) satt vi några bord, buddismen vi ett annat, hinduismen vid ännu ett annat osv. Och så låtsades Jonas som om vi var i FN-möte och han låtsades som han inte visste vem vår so-lärare var. Vi går licksom i åttan, inte i trean.

Jajaja, måste fixa mig lite nu :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0