(8 april)

Nu är jag osäker på om Beauty kommer klara natten. När jag gick upp en vart senare ligger hon ner i buren och när jag smeker henne går hon väldigt långsamt. Jag hoppas verkligen hon inte dör :(

Idag red jag MH, fick i uppdrag av mamma att träna igång och avsaktningar. Det gick rätt bra. På slutet tog jag en galoppp upp för skogsbacken. DEN galoppen... Den får läggas in i topp 10-listan på snabbaste galopperna i mitt liv, troligen min snabbaste galopp på MH. Sådan kraft, sådan okontroll. HÄRLIGT!

Moa och några fler gick med mig, fast inte på slutet.
Idag testade jag att fota med min systemkamera i ridhuset, den tar inte skitbra bilder. Fast de duger om man fotar nära, bättre än en digi kamera iaf.

Aoouch, det känns som jag har typ kramp i benet :(

Blev lite bråk i skolan idag och sedan hamnade jag i lite bråk med en kille i min klass, fast inte slagsmål utan mer psykiskt bråk, om man nu kan säga på det viset. Eller jag sa ifrån på en grej för han beter sig rätt illa mot mig och mina vänner och det är inte okej. Vill inte skriva mer, detta är lite privat..


Nu ska jag sova. Upp tidigt imorn.

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Filippa♥

sv ; Jaha okej, men tack endå :)

2011-04-09 @ 07:44:15
URL: http://sweetfilippas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0