(9 april)

Idag fyller min förra bästis år som var min ex-granne, Rebecca. Vi blev bästisar nör hon var tre och jag fyra, och det är med den kompisen som jag har allra flest minnen med. Är inte speciellt mycket med henne längre sedan hon flyttade, men jag tycker fortfarande det är kul att vara med henne. Fast jag är typ bara med henne någon gång per sommar.

Och vet ni vad? ZINGO FYLLER OCKSÅ ÅR IDAG!


Och som en liten present, hennes bästa lek-kamrat Bus har kommit hem till oss och ska bo hos oss denna helg.
De lekte sig rejält trötta igår...

Zingo ville gärna leka lite till, fast även fast jag dessutom allt lek och stoj i stallet och hemma vart ute oxh hoppat Agility med Zingo så ville hon leka lite mer. Fast Bus, han sov som en stock.

Zingo fyller hela 3 år!

Nu ska jag till stallet och rida.


Kommentarer
Postat av: Tova x'3

Gud vad gölliii vovve :D

2011-04-09 @ 10:40:16
URL: http://cavalieren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0