Friendsdagen (29 april)

Friendsdagen var riktigt lyckad i år. Den bästa tror jag faktiskt.
Vår nya aktivitet som jag kört på karlshem gick ut på att alla stod bredvid varandra och hade ögon bindel och varsin mugg. På ena sidan av ledet fanns en hink med vatten på och på andra sidan en tom hink. Det gällde för dem att föra vattnet vidare genom allas muggar till slut ner i den tomma hinken.
Det var uppskattat och de små tyckte det var det roligaste på dagen, även fast alla blev dyngsur. Jag blev inte blöt alls!  Eller på slutet så ville några småkillar att vi skulle hälla vatten på deras huvuden och sedan så bad david dem att dra sitt blöta hår mot min tröja!

Enda bilden jag typ är lite blöt på

Sedan efter samlades alla fiendsar och fick mycket beröm från Inger. Sedan skulle vi plocka undan allt som var i gympa salen (som var mycket) och då satte någon på musik på högsta volym. Det var hel najs med skithög musik och sedan städa undan allt.

Någon bild på en gympasal

Det var en kul dag i alla fall :)
Nu ska jag snart orka cykla till stallet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0