Jag får tävla (16 april)

Det var en som strök sig på Daisy på tävlingn imorn, så jag ska få tävla imorn!!!!! :D Jag sken som en sol! Jag får väl Daisy eller Lady imorn.
Nu måste jag fixa saker, inte visste jag att jag skulle tävla imorn :)

Har haft Daisy en gång på en ponny cups träning. Det gick väl inte så jätte bra. Hon är så stark! Jag höll typ på i 10 minuter att få henne ner från snabb galopp i en liten volt...


Jag har bestämt mig för att jag inte vill ha en moppe. Är inte i jätte stort behov av en. Det tar längre tid att åka moppe till skolan än att gå för att det är en omväg. Skulle vart lite skönt att åka moppe till stallet, men är ju bara där 2-3 dagar i veckan så känns onödigt att plugga föera timmar till ett moppe-kort då. Jag får dessutom inga mer presenter om jag får en moppe. Känns inte värt de... Så nu önskar jag mig en mobil och hoppas verkligen att jag får en :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så du fick inte reda på vem du ska ha :O Det fick jaag ;D

2011-04-16 @ 19:27:18
URL: http://sessorna.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0