Jaha (4 mars)

Nu har mamma pratat med Maria och sagt att hons ka bestämma vem som rider Picco bäst av Sanne av mig. Hon sa att på förberedande hoppning hade han varit galen med Sanne och han hade varit galen med mig på hoppningen. Han blir väldigt stressad av övningar som man ska ha kontroll på. Han blir mycket bättre på bana så därför så ska Sanne och jag på söndag få hoppa Picco bana en gång och Chico bana en gång för att se vem som passar bäst på vilken häst.
Jag tänker försöka att inte se detta som en tävling utan vem som passar bäst på en häst.

Nog om detta.

Hade utvecklingssamtal idag. Det går alltid bra på utvecklingssamtal för mig, heheh :D jenny sa flera gånger att jag är bra för klassen och att jag är vän med alla i klassen och en bra kompisstödjare. Sådant blir man glad av att höra!
Jag är så duktig, har nu äntligen kommit över detta med att inte veta vart man ska titta på utvecklingssamtal. Lärarn stirrar alltid in i ögonen på än och det är såååå irreterande!

Hehe, lite random bild.

Hare bra bloggisläsare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle det vara en tävling? :P Det är ju bra att dom låter oss pröva båda hästarna så att Maria och Claudia kan anpassa sig efter både ryttare och häst, så att ekipaget blir så bra som möjligt.

2011-04-04 @ 19:07:05
Postat av: Sanne

Glömde skriva mitt namn haha ;)

2011-04-04 @ 19:07:41
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0