Mjukisbyxor (13 april)

ÄNTLIGEN har jag gjort klart min rosa mjukisbyxor i träslöjden, nä inga träbyxor. Har gjort dem i syslöjden.
Det blev inga chinos utan mjukisbyxor som tur var, de blev rätt snygga på i alla fall ;) Så jag ska göra en matchande tröja till också.

Jag fick lite smått panik när jag skulle byta om på toaletten till de rosa byxorna, först ville inte Olle och Rickard gå ut. Sedan när jag stod utan byxor så lyckades de låsa upp dörren, fast jag höll fast dörren så de kom inte in..Men ändå, jag vill inte visa mig halvnaken i skolan för dem.

Tog bilder på mjukisbyxorna:

Olle och Rickard ville visst cokså vara med på bild, strunta i dem. kolla vad fina mina byxor är :D

Försökte ta en bild på byxorna bakifrån, men det gick visst inte..

Jag bjuder på en biold på André, killens om alltid sitter ensam i korridoren.

Gjorde inga fickor, det orkade jag inte.

Vi måste betygsätta oss själva efter ett arbete, jag satte VG på mig själv. Kerstin satte VG-MVG på mig på detta arbete :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0