Bildbomb (19 april)

Lite bilder från systemkameran, tro mig när jag säger detta: Min absoluta största bildbomb nånsin!









Sanne och Picco

Emelie och Dingo

Sanne och Picco

Jag och Chiko

Jag och Chiko

Piga
Sen har jag en del andra bilder på hästar i hagen, ni kan se dem i mitt album på facebook här.
Visar de bästa bilderna här:

Spot och Hell sover

Hästporr, Globus och Daisy

Musses frilla

Candino njuuuter


Globus


Spot

Fiiina Spot!

Spots fiiina mule

Candino

Piga vs Chiko

Oliv

ABSOLUT VÄRLDENS BÄSTA MULE! Hamiltons mule luktar guuudomliiiigt gott!

Lady. Blev snöstorm så blev bara suddiga bilder sen :(

Jaa... Vilken bildbomb säger jag bara :p Säger över 100 bilder, det skulle säkert räckt i 25 dagar om jag delat upp det. Aja ni får räkna med att se några bilder fler gånger ;)


Kommentarer
Postat av: m'

Det var 28 st bilder :P

2011-04-20 @ 09:23:05
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0