(26 augusti)

Kan svara på frågor:

Kategori 1. Natur:

Vilket är det coolaste vilda djuret enligt dig?
Absolut vithajen. Tycker om det djuret skitmycket. Det är sjukt coolt. Den är vacker, stor, kraftig, skrämmande och väldigt cool.

Bästa årstiden? Vår, då är sommarn snart här. Fåglarna kvittrar, blommorna blommar, snön försvinner och jag fyller år.
Din favorit växt? Åh, den var svår. Tycker att syrén doftar väldigt gott i alla fall.


Kategori 2. Kropp:

Nämn 3 kroppsdelar på din krpp som du är nöjd med:
Mina ögon, mina långa ben och mina handleder.
Nämn 3 kroppsdelar som du är mindre nöjd med: Mina tår, mitt hår och min panna (har så mycket baby hår på den).
Är du oskuld? Haha, ja. Kommer endast göra det med den rätta ;)
Hur lång är du? 162 cm.


På vilket sätt tar du hand om din kropp? Ehm.. jag duschar ju varannan dag (varje dag sliter på håret). Använder skyddsspray när jag plattar håret. Jag borstar tänderna 2 ggr om dagen. Äter rätt nyttigt. Är väl ute rätt ofta i naturen.

Kategori 3. Sport:

Vilka sporter har du gått på?
Fotboll, balett och ridning.
Vilken sport är den onödigaste? Boxning eller brottning. Fattar inte varför man har sporter där det går ut på att göra illa varandra. Förstår mig på karate och sånt lite grann då det är bra självförsvar.
Någon sport du kan tänka dig att gå på mer än din egen sport? Ja orientering verkar sjukt kul! Men har inte tid för det.


Kategori 4. Mat:

Favoritmat:
Makaronipudding.

Äckligaste maten: Kassler i ugn med stekta bananer....
Godaste kryddan: Kardemumma och oregano!

Vad är du sugen på att äta för något just nu? En banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0