(1 februari)

Har gjort allt arbete som jag ska nu under resan jag är i spanien, eller okej har inte gjort spanskan... Men behöver få lite hjälp med den. Vi har halv studie dag idag. Och eftersom jag inte åkte till veterinären igår så ska jag gör det idag, det var stängt igår. Vi skulle tejpa upp några kvalster på en tejpbit och ta dit, vi behvde inte ta med hamstern.

Jag skiljer mig lite från vanliga tonåringar, jag blir sjukt trött på kvällen och brukar gå lägga mig runt 9-10 på kvällen. Fast igår var jag uppe till halv tolv för pappa skulle rätta min SO uppsats... Det känns att jag var uppe längre än vanligt igår, är jätte trött :(

Det är en vulkan på nord amerika som troligens ka få ett utbrott. Om den får det kommer det påverka hela världen, det kommer bli 12 grader kallare i sverige och halva jordklotet kommer täckas av aska så maten kommer typ ta slut och allt kommer bli jätte dyrt och att flyga kommer inte gå.

Läskigt, marken har höjts 25 cm där så magman håller troligtsvis på och stiga upp :O

Gonatt vil jag säga.. Juiste, när jag är borta i spanien kommer det faktiskt gå att läsa min blogg. Ska se om jag kan göra några tidsinställda inlägg under veckan och så ska Sofia och Erica blogga lite här :D Så jag inte tappar ALLA besökare. Kan ju förstå att de inte är lika bra som jag, men ni får stå ut... xD Jag kommer vara inne lite på datan i spanien, men risken är ganska liten för att jag sa göra ett blogginlägg. Ett väldigt snabbt i så fall utan bilder och inte åäö, får bara ha datan i 10 min max :O


Spaaanien imorn då!

Kommentarer
Postat av: Susann Petersson

Vad kul dina inlägg verkar vara. kommer verkligen att läsa på din blogg igen! :) Ha en spännande helg =P

2011-02-21 @ 19:00:51
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0