(1 januari)

Lite skönt att ungarna är borta. Då slipper göra detta tre gånger om dagen:

Fast lite sorgligt att inte få se de här på längre... :


Vilket fint hejdå jag fick av Chilli. Hon sa hejdå genom att klättra upp med klorna uppför min arm och seda glida ner med klorna långt in i skinnet nerför handen.. Har värsta rivsåren nu :( farliga djur det är hamstrar de..


Nu har jag packat, insåg nu att jag verkligen inte hade mycket sommarkläder! Jag klippte i alla fall av benen på ett par 400-kronors jeans som jag köpte för ett par år sedan som är på tok för korta, tog ett tag för att knäppa jylfen. Och självklart så är de så tajta så mina ben såg feta ut..



Gud vilken ful tröja! Förstår inte hur sånna fula kläder har smygit sig in i min garderob :/

Denna tröja har jag haft så länge! Fast i år följer den inte med till spanien, har brist på tröjor men ne. inte denna tröja..

Söt liten tröja (tänk er den utan de fula shortsen), den hänger med :)

Shiit vad tajt linne det där var. Det hade vart lite sött om magen inte putade ut. Så det linner följer inte med!

Den t-shirten fick jag från morfar i julklapp. Var på gränsen att inte följa med, men så fick den det ändå :) Mest som en reserv ;)

Mycket grejer!
 
Jag måste dela resväska med Linnea. Hur ska alla mina kläder gå ner på den där lilla platsen!?

Det visades sedan att jag skulle kunnat få plats med otroligt mycket mer kläder! Fast var nöjd med så mycket som jag hade, så Linnea la över en massa saker på min sida sen! xO

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0