(1 januari)

Har nu skurat hela badrummet där uppe eftersom KP kommer till oss dagen efter jag kommit hem. Har sopat och skurit lite allt möjligt där, bytt soptunna och sån här doftgrej i toan.

Har badat och gnuggat in body scrup på kroppen så döda hudceller åker av, och så har jag smörjt in mig i alla krämer som finns där uppe och tvåler. Så nu borde jag lukta riktigt, riktigt gott! Har dessutom nyrakade ben som jag smörjt in så dem är über lena! :D

Detta är det jag packade med dörra året:

I år har jag packat med detta:

Har samma mobil i år som förra året :(

Inatt ska jag gå upp kvart i fyra för planet går kvart över sju på morgonen! Ingen sömn alltså...

Nu ska jag sova, klockan är snart tio och jag kommer inte ens få 6 timmars sömn ju...

Bloggar nog inte på morgonen imorgon, gonatt alla svenskar som ska stå ut i svenska vädret denna vecka! Men det är lugnt, kom ihåg att Sofia och Erica ska blogga när jag är borta och så har jag gjort 4 tidsinställda inlägg som kommer ut :) Heeeido! Glöm inte att jag kommer tillbaka den nioende februari!

Detta imorgon lixom! Aaaah, vad jag längtar!

Föresten så har vi redan hittat 5 köpare till hamsterungarna, fast Erica kanske berättar lite mer om det sen ;) hejdå på riktigt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0