(10 februari)

Då ska man börja blogga här igen! Kommer nog inte våga titta statistiken på bloggen på ett tag nu.. ;)

Allt om spanien tar jag i ett annat inlägg, måste ju berätta om hamstrarna som jag tror jag saknaste mest närjag var i spanien!

Nyss har tidningen KP vart här och gjort ett repotage omd enna hamsterkull, det gick väldigt bra. de var jätte trevliga och hamsterungarna skötte sig utmärkt! Efter de åkt var jag ju bara tvungen att fota hamsterungarna, har inte sett dem på 1,5 vecka nu och de har växt så mycket! Nu är de ju verkligen som sötast :) Såhär är bilderna:

Goldenhamster's Behind You :)

Black Berry

Lilla dvärghamstern :)



Sötare får man leta lääänge efter!

*Tihi*

*oskyldig min*


Goldenhamster's Barbie!


Mysigt :)

Goldenhamster's Beauty

Läskigt rovdjur!


Fortfarande Beauty på bild :) Och hon lever verkligen upp till sitt namn! En riktig skönhet.





Goldenhamster's Be In Heaven :)

Avlång spinkig askig korv ;)



Nu Camilla får du en massa bilder på din sööta Banana Split som är en riktig liten fotomodell ;)



"Schaaas"

*Frääääs!*

Sötnos



*GÄÄÄÄäääääÄÄÄÄääääÄÄÄÄsp!*

Lite trött?

Hamsterhög

Goldenhamster's Believe, hon är den av de normalfärgade som är mest rex. Hon är den finaste!




"Du, våga inte gå in här i alla fall! Varnar dig!!*

Ella, tycker hon har fått större ungar sedan hon fcik ungar. kanske är en synvilla, men det känns så.


Man undrade ju hur ungarna kunnat bli så söta, men nu förstår man ju att sötheten kommer från denna vackra dam!


Hade inte så mycket bilder från buren eftersom jag har akvarium och det är lite svårt att fota i. Och fick radera mer än hälften av bilderna på de creme färgade eftersom de blev för ljusa eftersom bakrunden var vit. fast det blev en del riktigt fina bilder ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv ; hehe tack :p

2011-02-10 @ 21:02:14
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0