(12 februari)

Erica får inte ha han-ungarna hemma hos sig, det blir ju ganska jobbigt för dem om de ska flytta hem till Erica och sedan tillbaka igen. Så nu har jag tagit fram en extra bur, tyvärr så har jag lite brist på extra-burar (erica har de flesta, den bästa som jag har är just nu är sönder, ska laga den) Så det blev en gallerbur, inte det bästa. Fast tog bort rören till den högsta våningen.
Killarna tycker det är hel-coolt att ha en egen bur nu utan en tjatande mamma som tjatar och tjatar om att ta fram ett underlägg när de ska äta och att de ska göra läxor heeeela tiden. Så just nu har de fest så jag får inte komma in i rummet, de firar sin 4-veckors dag, det är ju bara 48 veckor kvar tills de blir 1 år! *hör hur det dunkar på övervåningen från högtalaren*

En till bildbomb, blev inte så jätte bra bilder på Banana Split här, men de här får duga. Kameran slutade sammarbeta på slutet..

Idag handlade mamma så det blev en massa gott och blandat till lunch, bl.a broccolie, gurka, morot, knäckebröd, kattmat, barnmat, sallad, müsli, vetegroddar och banan.

Bytte sand i morse, men 6 timmar senare ser det ändå ut såhär... Så blir det när alla ska morgonkissa på morgonen.

Akvariumet kändes väldigt litet nu när det bodde 11 stora hamstrar i det. Så nu när killarna flyttar får tjejerna plats men mycket mer smink och kläder, de tycker det är jätte skönt att bli av med killarna.

*gömma sig bakom broccolien*

Be In Heaven, han är nu till salu. Han som ville ha honom vill inte ha honom eftersom han kanske har ohyra. Stackarn.

Mysigt värre

Big bang, de är det första bilderna på honom. Han är ju bara för mycket förbaskat söt :)

Liten sötisbit.



Banana Split


"jag kan spela flöjt med mina händer"




Det syns verkligen att han inte är rex... Hehe, ne han är mycket fin rex!


Tjatande mamma Ella.

Nu kommer en massa fiina och söta bilder på Black Berry! Är så glad att en i min klass ska ha honom, så jag får åka och hälsa på honom och kanske låna honom i avel Fast han är ju svart, och jag håller mest på med creme baserade färger. Fast offwhite och normalfärgat finns ju med i min avel och det är ju viltfärgat.





Det luktar som om en söt tjej suttit här..


Black Berry är så himlans sööööt!

Är det där en perfekt söt bild eller vad? Jag borde nog döpa om denna kull till fotomodells kullene eller något..


"Håll imot, om jag spyr ut grönsakerna tvingar mamma mig att äta dubbelt så mycket.."

Sur kille

"Aj, Barbie gav mig en örfil på kinden när jag sa att hon var en riktig snygging"

"Håll tummarna, håll tummarna, håll tummarna på att jag vinner lotteriet!"

En modell måste kunna göra många olika snygga poser, Black berry har bevisat att han är en riktig man-modell.


Sötaste lilla Beauty!

BeAtUtY :)

Fin rex tjej





Näbbmus

"Jag såg på tv att en uggla kunde vrida huvudet ett helt varv, borde inte jag också kunna göra det då?"

"Uups, jag tror jag "råkade" glömma att låsa dörren när jag gick till skolan..."



"Undra om den där snygga killen ser mig, hoppas han gör det för nu gör jag min oskyldigaste min som funkar på alla"

"Tihi, japp han såg mig och la en väldigt generande raggningsreplik till mig. tihi"

Ledsen hundvalp

Fina fina Beauty

"Hej då"

Finis tjejen, så stora och fina ögon :)

Tassen, så fin så fin

Hm, okej. Ella göra samma pose hela tiden när det är dags att fotas...


Mysigt

Black berry har inte riktigt förstått det här med vad syskon egentligen är till för. Han tror de är till för att bli en lurvig säng att ligga på...

Jag tror det är Believe som fått lite vatten på sig så hon ser lite lurvig ut.. Men inte helt hundra på det. Kan vara Beautiful Girl

Fin tjej

"Gör fortfarande ont på kinden efter Barbie's örfil.."

Avslutar med ett par bilder på Believe, allas favvo :D

OM en familj inte tingat Believe, hade jag ALDRIG kunnat sälja henne... Hade behållt henne själv, men det var bara OM...




"Hoppas alla sover sött, och drömmer om lilla mig inatt"

Jag kommer i alla fall drömma söta drömmar om Believe som är onormalt sööööööööööt....

När jag la ner honorna i akvariumet och hanarna i den nya buren upptäckte jag att det var 6 honor och 4 hanar (det är 5 honor och 5 hanar). Hade känt lite brunstlukt från Barbie, och tittade jag ner i akvariumet så vem var det inte om inte Bananen som stod och gjorde rent Barbie i könsorganet... Tog upp Bananen och tittade riktigt noggrannt, jo minsan det var mig ett förbaskat små testiklar där i alla fall.. Tur det så det inte hade blivit en massvis med fler ungar..


Kommentarer
Postat av: Vanessa<3

sv;

Ja, ni passade jätte bra tsm! <33

Sööta hamstrar! <3333

2011-02-13 @ 10:05:22
URL: http://ponnyfreake.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0