(12 februari)

Kan sno den här från Malins blogg (http://tsmklararviallt.blogg.se)

1a bilden: Det här åt jag idag

jag har inte ätit något än idag..

2a bilden: En bild på dig själv

3e bilden: Min mobil

usch, usc, usch. min mobil som jag haft i över ett åt nu..
4e bilden: Dagens outfit

stallkläder, fast på bilden är det tävlingskläder. men aja.

5e bilden: Jag

jag, där jag trivs bäst. på mh's rygg.

6e bilden: Min skola

7e bilden: Favorit sport

ridning! och i ridning så blir det hoppning :)

8e bilden: Husdjur





och så ska jag ju få en hamster som för tillfället ser ut såhär:
9e bilden: Dagens smink
inget smink
10e bilden: Du och någon klasskompis



Nu ska jag till stallet och filma chicken och moa, ses! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0