(13 februari)

Black Berry kommer kanske bo kvar hos mig i några veckor tills han säkert har blivit av med ohyran säkert, för Ida är rädd att det ska smitta på hennes hund eller fågel.

Det är inte mig emot att ha kvar denna lilla sötnos :)
Ska troligen använda honom i vår avel någon gång. Eller nej föresten, skoja bara..

Min påhittade roligarimdikt:

Gustav, du är så fin, så fin!
Synd att du inte är blondin
Snygga öron är det vad du har
Smultron från dig är vad jag tar
Naken eller påklädd, inte vet jag
Men snygg är du, det är en lag
Grädde och choklad på din kropp
Jag gillar dig, din lilla plopp
Du gillar Sofia
Jag gillar min tia
Du är snygg, jag är snygg
Synd att min hamster är så skygg

Mohahahah, ägiste dikten eller vad? xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0