(14 februari)

Jag gillar att svara på frågor, så snor denna från en annan blogg (http://sossoalle.blogg.se

Hur bor du: Bor i en villa med 14 rum 
Brukar du komma i tid: Alltid!
Hur lång är du: Mätte mig igår, hur mycket jag än sträckte på mig så blev jag bara 160 cm
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i åttan i Tyresö Skola 
Vad har du på dig just nu: Tajt svart tröja, sån här grå grej som man har runt halsen som är stickad, gråa mjukisbyxor, vitt linne, vit bh, gråa strumpor. 
Har du någon fobi: SPRUTOR, absotlut sprutor... 
Vilket är ditt senaste inköp: Troligen någon hamstergrej 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Erica
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej jag sov med Gustav. Japp, sov i min egen säng utan någon Gustav :)
Vad hade du sönder senast: En godis
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Varmchklad med grädde i
Alkoholhaltig favoritdricka: Ciider! Nä, har ingen aning. Öl är gott tycker jag :)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Idag, jag gick från Erica och gick och åt så hon blev ledsen på mig
Vad ska man göra för att få dig irriterad: hatar när folk nynnar på en låt när man försöker koncentrera sig
Någon jag stör mig på: Hamster ohyra 
Intressen: Bumbyjump. Nej, ridning!
senaste person du kramade: Kramar aldrig folk, fast det var väl Sofia i lördags :O
Senaste person som ringde dig: Erica
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn : Ja, 2 stycken 
Längtar du till din nästa födelsedag: Jaaa, då är det sommar snart :D
Är du sugen på något nu: Pnny cups träning på höga höjder! :D
Attraheras du av män med skägg? Vem gör inte de? Men det kliar ju, usch nej.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu : Lever loppan, så självklart!
Vilken låt lyssnade du senast på: Kan inte namnet på låten, var på Vendelas spotify
Har någon annan sovit i din säng inatt: Japp, Zingo 
Vad tycker du är äckligt : Att plocka i diskmaskinen eller när man går i matsalen och råkar kliva på ett kokt riskorn så det fastnar på strumpan...

Jag i dalarna. Och den där perversa hunden som bara ville pippa med Zingo..

Jaja, ska väl förbereda ett inlägg fullt med hamsterbilder igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0