(15 februari)

Har träningsvärk in i vartenda muskel på hela krppen känns det som, från fysträningen igår på idrotten... Det var något nytt som hetter typ, Tapathá från Japan. Vi ska ha fys IGEN på fredag....
Jag ser det snöar, jag ser det snöar..


14 har gillat, borde man inte räknas som en glad person? :D

Vad onödigt det känns att gå till skolan halv nio och sen gå hem tolv...

Idag ska två personer hämta hamster. Drt är Bananen och Be In heaven som flyttar :(


Japp... Sorgligt nog är det så :(

Kommentarer
Postat av: STINA

Nu ska jag berätta för dig Alicia, att jag är väldigt sur just nu! Här har jag hela dagen gått runt och fått utså att bli kallad för "hamstern" i skolan, och så kikar min in på din blogg! och vad får man se?? Hundratals bilder på HAMSTRAR!!! >:( Nu är jag arg!! D:



Haha, nää.. Men lite skojjigt var det allt xD

2011-02-15 @ 21:27:55
URL: http://dropthepilot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0