(16 februari)

På söndag är det träning, men det är brist på hästar just nu så de som ska tävla ponny cups match på söndag kommer inte att få träna då. Utan de som inte tävlar då kommer att få träna då bara... Och så är det troligen Lotta som har den träningen :) Har för mig att hon är ganska bra, sist jag hoppade för henne så hade jag Elof. Så det var ju ett tag sedan ;)


Blir nog inte stallet förens på lördag, på fredag ska troligen några hämta hamster.

Ska nog föresten köpa två sådana här lådor som burar till hamstrarna som är från Ikea:

En 130 L


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Undrar om jag kan få låna några av dina bilder på dina hamstrar till mitt projektarbete som går ut på att skriva en bok om olika djur bland annat om just hamstrar?

Mejla ditt svar tack!

2011-02-16 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0