(17 februari)

Jaa, det är väl bara att sätta igång och plugga engelska glosor.... Men tänk om man inte orkar? orkar man inte så gör men det inte, men ärligt talat? Hur många orkar? Jag gör alltid glosorna och får alla rätt, men inte känner jag att jag pallar göra glosor... Nope, vad får mig att göra glosorna? Piltkänsla? Rädd att få mer än 2 fel? Rädd att sänka betyget? Skiiit samma, jag gör väl glosorna då. Men måste få klaga någon gång :D

Har ändrat lite på hemsidan, har skrivit in lite planerade parningar och så.

På lördag så ska mamma köpa två SAMLA-lådor från ikea som jag ska ha som bur åt mina hamstrar eftersom Barbie ska stanna lite längre och Black Berry med. Och så ska jag hämta min nya hamster på måndag... Så i minst 1 månads tid kommer jag ha 5 hamstrar i 5 olika burar... Lite jobbigt när man ska städa alla 5 burarna! :O

Shiiiet vad jag skriver om hamstrar! jag är verkligen, och då menar jag det ett hamster geek. Mena lltså, jag måste skriva av mig någonstans.... Fast det går ju inte ett enda inlägg utan att jag nämner hamster i det, kan förstå att det är tråkigt att läsa om. Men bilderna måste vara någorlunda söta i alla fall ;)

Jag och min sötaste :)

Träning på söndag, jag önskar mig dessa hästar:
Spot (a)
Erasmus
Skrållan

Förstår det inte riktigt, det finns folk som är längre än 1,60 cm som rider Spot. Men eftersom de är 12 år typ så ser de inte så stora ut, jag är knappt 1,60 cm och ser ut som en jävla elefant på honom. Väger också 7 kilo mindre än maxvikten, så lixom. Så farligt kan det väl inte vara mig att få honom en träning? Jag har oxå typ konstigt långa ben för min kropp, så ser därför längre ut. Vill inte ha en mellanhöjd, jag vill antingen vara lååång eller kort mini plutt som kan rida sp heeela livet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0