(18 februari)

Idag åkte jag direkt från skolan till stallet. Hade tänkt ta bussen som gick tre, men NÅGRA killar brottade ner mig i korridoren så jag fick slåss för min oskuld (hehe) och slingra mig som en liten ål (är ganska bra på sånt) och sedan springa ifrån killarna och komma i säkerhet till busshållsplatsen! Missade bussen precis... Tog en buss en kvart senare som var 10 minuter försenad... Jaja, var kul att prata med de som stod på busshållsplatsen.
Någon har i alla fall typ tagit min väska.

I stallet så hjälpte jag mamma på lektionen sedan pratade jag lite med Sanne, var en evighet sedan vi typ pratade känns det som. Sedan stack jag ut och skrittade på MH, har jag skrivit att han blivit friskförklarad här på bloggen? Aja, han är i alla fall det så jag skulle skritta i 45 minuter men eftersom det var -10 grader ute ch blåste kallt och att det inte finns några vägar att rida på så blev det bara 30 minuter. Var en stel pinne när jag kom tillbaks...


Sedan lite senare kom det en och hämtade en hamster av mig :p

Åker två till imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0