(18 februari)

Imorn är det lektions ridning, det är WE. Vi ska nog byta hästar tror jag? Om jag får gissa vilka jag får så tror jag att jag får dessa hästar:
1. Chiko
2. Snow Berry
3. Erasmus

Fast dessa hästar vill jag ha:
1.
Skrållan
2. Lady
3. Dingo

Jag vill inte ha Erasmus eller Chiko helst... Resten kan jag ta :)

På söndag är det ponny cups träning, vet inte vem jag ska ha. Fast hörde idag vilka hästar som ska gå med och först och främst av dessa hästar så vill jag ha Rasmus. Sa högt så Maria hörde att jag ville ha honom, så kaaanske? :D Eller så lottar vi väl ut hästarna igen... Om jag inte får Erasmus skulle jag vilja testa Lady.

när jag hopptävlat på Hell, fick EN vägran på ett solhinder.

Hehe, nu fick ni 4 inlägg direkt på varandra! Fast hanna inte blogga imorse.

Imorn är det Ellas födelsedag, de som inte grattar henne då. Då jävlar ska ni få se på grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0