(18 februari)

Nu har ytterligare en hamster åkt, det var Goldenhamster's Beautiful Girl. Har faktiskt inga enskilda bilder på henne... Skäms Imorn åker 2 till.

Usch och fy, nyss hände en grej som kunnat gå riktigt illa till. Jag hade småpojkarna ute i rummet och sprang, jag satt med en stund och efter ett tag gick jag ner och lät dem hålla på med de de nu brukar hålla på med. När jag kom upp möttes jag först av en glad liten Butterfly, stoppade tillbaka honom i buren. Sedan mötte jag en stor Bambie's New York springandes i rummet! Fick nästan hjärt attack, tog upp honom och la genast tillbaka honom i buren. Hade glömt sätta den stora och tunga boken på ena sidan av gallret så han hade på något vis tryckt upp gallret och tagit sig ur!

De två andra pojkarna satt i ett skåp och sov, som tur var har jag aldrig sett New York i det skåpet. Alla 3 var som tur var oskadda, men alla var hanar så kunde ha gått riktigt illa till! Måste bara säga att det var riktig tur att det inte var Ella som var ute och sprang, hon brunstar jätte mycket just nu. Hon skulle nog helst vilja vänta några måndader till sin andra och sista kulll kan jag gissa...

Jaja, ska väl ta och förbereda bilderna jag tagit på några ungar idag, har hittat ett nytt ställe att fota på så blev en aning bättre bilder Flört Så nu kommer bilderna:

Barbie



Beauty


Barbie påstår att hon börjat rida och vunnit alla dessa priser som är från 1987... Hon blir lite arg när jag inte tror henne...

Detta är min nya fotostudio, mycket bättre ljus i den så hoppas det blir bättre bilder.

Believe säger gonatt och, MEN VÄNTA LITE går och lägger sig i MIN säng! >:(

Believe




Mums, mandel!

Hm, alla mina hamstrar har visst börjat rida och påstår att de vinner hela tiden...

Beauty tittar fram mellan BNY's bur och Ella's bur.

Fin, fin, fin Black Berry!

Söt, söt, söt Black Berry!

Mitt svarta sockerkorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0