(19 februari)

Ella tackar för alla snälla kommentarer som grattar henne!

Idag red jag Snow, är man synsk eller?

Har skrittat på henne en gång förut i en kvart... Så detta var typ första gången. Hon var ju snäll och hade ett ganska bra tempo. Hon var lydig och ställde sig enkelt, hon gick väl bitvis fint och jag antar väl att jag är nöjd. Men alltså, lika bra att få det sagt. SJUUUKT TRÅKIG HÄST!
Vi skulle forma hästar i L:en och stanna framför bommar. Hon var duktig på det men i slutet när vi skulle ta vår första galopp då skulle man galoppera på typ en rektangel och galoppera över en bom och hon blev helt sjukt taggad och galopperade fort, väldigt fort. Gick inte att göra så mycket eftersom hon inte lyssnade på hjälperna... Hittade inte helt knapparna på henne denna gång, men nästa gång gör jag väl det, antar jag :p


Imorn är det träning och jag vill ha Rasmus, eller så vill jag ha Lady. Inte Snow iaf, Vendela berättade för mig idag att när Snow hoppar så är hon skitduktig men hon är jävligt osäker så förut när hennes kompis Ein skulle hoppa en upphöjd bom med henne hade hon verkligen precis framför bommen verkligen kastat sig åt sidan så hon ramlade av och förstörde sin rygg och handled så hon inte fick rida längre. Okej, rasmus stannar oftare än Snow. Fast man känner i alla fall på honom när han bestämt sig för att stanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0