(1 februari) Erica bloggar :)

Hejhej! Just nu är det Erica som skriver. Jag ska gästblogga lite medan Alicia är utomlands.
De flesta som läser Alicia blogg vet säkert inte vem jag är, men här kommer lite om mej! :)

Erica Tranefalk heter jag och är 14 år. Jag går i samma klass som Alicia och har gjort det sen sexan. Det är alltså genom skolan vi har lärt känna varandra. Jag har en hund och två hamstrar, just nu 14 hamstrar eftersom jag passar alla Alicias hamstrar också nu när hon är borta :p Jag rider inte, utan spelar handboll i Tyrold. Vad mer kan man säga? En bror har jag, haha :)


jag o vovven <3 knäpp mössa o tjock wicky :)

Bibbi, honan :)

Bibbi




Bibo, den gamla och även pappa till hamsterbebisarna :)


haha <3


Så, nu vart klockan rätt mycket.. igen.. innan jag är klar med allt som ska göras så att jag kan gå och lägga mej.. :)
Kanske inte världens roligaste inlägg, haha :) herråå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0