(21 februari)

Igår skulle det komma en och hämta hamster klockan fem. Tjugo över fyra kom jag hem med stallkläder på, jag hann lägga min skor i stallskåpet sedan ringde dem på och var 40 minuter för tidiga! Jag hann inte ens byta om! Jag hade dessutom värsta hamster agility banan där uppe... Jag visade iaf upp deras hamster och kände mig lite haft oseriös och helt slut så drog den viktigaste faktan coh typ somnade. Nej, gav fel växel tillbaks och så åååh... det var i alla fall Believe som åkte.
Idag ska jag hämta min nya hamster! Jag skulle ju fått en offwhite-hona, men det visades var en kille! O.o Så jag ska få en silversobel tjej istället, kan vara kul med lite mörkare färg någon gång :) Såhär ser föräldarna ut:

Hon till vänster är mamman och är silver sobel.
Hon heter Cindy och ser ut såhär:



Kulkul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0