(21 februari)

Sådär, nu har jag hämtat hem nytillskottet Cindy. Hon är LH silver sobel.


Hon är rejält byggd, det gillar jag. inga spinkisar vill man ha ;)

Hm, blåögd tro?

Fiin flicka!

Stackars BNY. När hans pringer i hjulet fastnar päls så denna päls tog jag bort från hjulet igår, jag tog bort hjulet också. Han ska få ett stort hjul på 28 cm och som är wodent wheel, väntar på att den ska levereras. Han blir nog super lycklig av att både få behålla sin ståtliga man och dessutom se lite vältränad ut, nu när det kommit ytterligare en snygg ung tjej som flyttat in i badrummet.

BNY träffar på en oskalad jordnöt för första gången i sitt liv...

Jaja, skärpan blev på jordnöten...

Bilder på Ella från i lördags och från idag:

Är förälskad i henne stora och söta ögon!

Detta är världens sötaste Ella!

När Ella fyller år ska hn få en stor nalle som det står "Världens bästa kompis" på, fast först måste jag lära henne läsa. Men det ska nog inte bli ett problem. Så smart som hon är ;)

Känner du dig ensam och liten?

Men, vad har en gosedjurhög med Ellas bildtråd att göra? :/ Eller, jaha... titta noga!

"NEJNEJNEJ! INTE 17,6 - !!"

Mycket snö utomhus

Du ser ut att ha lite hemligheter Ella, vad är det du gör? ;)

Ella klarade inte av att öppna skalet på jornöten, eller så var hon för lat. Men här får hn i alla fall en jordnöt till slut..

Inte sitta så, du får dålig rygg av att sitta så böjd med ryggen ;)

Och två suddiga dåliga bilder på Big Bang


Han har verkligen blivit riktigt söt! Han är helt underbart söt i verkligheten, och så lugn och mysig. Det var näästan så att man säljer iväg BNY och behåller denna sötplutt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många hamstrar har du?

2011-04-11 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0