(23 februari)

Trodde jag skulle vara pigg när jag vaknade idag eftersom jag fick sova längre denna natt, men dum som jag var så kom jag på att det inte alls är så... Var helt jävla död när jag vaknade! Duschen värmde mig lite och väckte mig en aning, men typ döende var man ju...
Hade halvsvårt att somna igår, försökte lägga ihop pusselbitarna under dagen. Hur jag hamnade på vissa platser och hur vi kom in på vissa samtalsämnen... Känns som jag glömt bort allt, kanske var något i min choklad? :O  Alla var väl helt drogade av att vara så trötta.
Jag satt ju nästan längst bak på bussen igår med Kimberley, Emma, Erica, Eleni och en del från C.  Längst fram satt typ min klass, de måste haft sjukt tråkigt eftersom flera av dem sökte sig bak till oss hela tiden.
JUSTE! Igår så tog vi ett foto tillsammans i backen jag och de som jag åkte med. Då kmmer Rickard och Olle i liften ovanför oss och försöker spotta på oss... I alla fall så skriker vi lite halv oseriöst KOM! De had eju inte ens kommit halvvågs upp så vi trodde dem fattade att vi drev, så vi åkte ner. Och så hade dem kommit dit! HAHAHAHAH Så dem var skitsura på oss, och när jag skulle gå till bussen så hittade dem mig och var skitsura fortfarande efter flera timmar. Jag fick stå och hålla deras skidor och hjälmar i kön där man lämnar in skidorna. Sedan var dem glada igen, men sura på Eleni och Erica. Men såklart så kan man ju inte vara sur på mig! (finns en del ironi i det jag skrev nyss) 
Idag är det syslöjd och spaanish, som vanligt kommer jag typ inte göra något på slöjden utan prata med lite alla. Spanskan? Usch.



En bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0