23 minus! (20 februari)

23 minus, 23, minus, 23 minus... TJUGO TRE FUCKING MINUS UTE!

Igår när jag red var det på gränsen att jag började grina för att det var så kallt, och då var det "bara" 10 minus ute. Hur F***N ska jag klara av att rida i 23 minus utan att gråta???? Självklart ska jag idag rida med termobyxor även fast jag hatar att hoppa i sånna byxor.... Jag tror att jag kommer gråta i slutet, och de som ska fota. Alltså, för mig så vill jag typ hellre att de ska vara i stallet än att fota oss. Jag vill inte dra ut någon stackare som fryser ihjäl. Så det räcker med att hopplaget fryser halft ihjäl, och dessutom kommer man se ut som en tjock bulle med alla kläder...

Gissa om man vill tillbaks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0