(24 februari)

Idag, då är det faktiskt torsdag. Och Lisan hon gillar INTE torsdagar...Hon vaknar upp och tror att det är helg sen, men sedan är det en dag till. Och torsdagar har alltid en sjuukt lång lektion på slutet som heter MATTE/NO/DATA  profil som är det tråkigaste som finns... Fast efter idag och imorgon slipper jag gå i skolan på 3 heeela veckor! :D Först är det sportlov sedan prao två veckor i stallet :) Fast det är ju fortfarande torsdag, och det är matteprov. Har inte gjort röda kursen, men jaja. Hoppas jag ligger kvar på mitt VG i matte ändå, gick ju bra på mitt PRIM prov i matte.

Igår såg Vendela och jag första delen i serien "The walking death" det var en zombie film och sjuuukt jävla läskig! Den är inte som  en vanlig film, seg i början. Utan den blir lixom läskig direkt. En sckräckfilm var det i alla fall. Andra delen är på söndag.

Läskig. Det var sjukt sorgligt när zobierna åt upp en häst :(


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv : Haha , jag visste att du skulle kommentera det när jag skrev detdär inlägget ;) Meen Tella är myyyycket bättre än Spot :D <3

2011-02-24 @ 15:40:25
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag såg också den serien i söndags :) Den var riktigt äcklig med alla zombies som sprang efter han och hästen i den där staden :P

2011-02-26 @ 09:57:19
URL: http://carolineonansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0