(25 februari)

Idag på idrotten var det dodge boll, och jag känner mig ganska nöjd. Tog ut rätt många och blev tagen 2 gånger. 

Efter skolan kom det 2 nior och satte sig bredvid mig och Cassandra på bussen oh bah: - Fett bra du var på dodge boll! Du måste ju vara med i vårt lag när det är dodge boll turnering (vår skola har det 1 gång om året)!

Idag hade jag ju tänkt att vendela skulle ta hand om MH, men jag kunde inte komma på vad det var igår så jag tog honom idag. När jag kom hem kom jag på varför, jag hade ju tänkt rida igen idag..

Jag hjälper ju alltid till på första sp lektionen på fredagar, denna gång fick jag springa med Tella heeela lektionen för hon var så himla taggad! Hon fick ju springa skänkelvikning hela lektionen eftersom jag höll i tygeln, och skänkelvikning mjuknar ju upp hästen och så sa jag åt henne att lätta och ta hela lektionen  men ändå driva henne framåt så efter ett tag så gick Tella skit fint och böjde på nacken. Madde bah: Ojojoj, vad fint hon går då!
Sedan red jag MH, jag red ut i skogen och när jag kom ut i änden av skgen vände jag och red tillbaka i skogen. rån ingenstans så började han öka på steget och började sedan trava och drog iväg i snabb trav och skulle jag inte gjort allt för att få stopp på honom hade han börjat galoppera i skogen. När jag fick stopp på honom så satte han av igen.. Han blev inte skrämd av något utan var bara väldigt busig :p


Jaja, dags att ta hand om hamstrar dåra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0